Det är allt eller inget

Denna frätande känsla, inget motiverar, inget känns varken kul eller tråkigt.
Som en robotstyrd prefekt går jag omkring i min värld och gör plikstskyldigt det som ska göras, men om jag ska vara ärlig så ser jag INGEN orsak till varför jag ens gör det?!

Sånt här kommer och går sägs det, men jag är så less på det.
Jag vill inte vara zombie längre.
Jag vill vara full av liv och gläjde.

Jag är uttråkad av livet jag lever.

Få undantag finns.
Handbollen är ett av dem.
En sån grej som får en att tänka på annat... men.. ibland hjälper inte ens det...

Min vardag funkar, men jag får inget ut av den. Jag, som sagt, gör det som ska göras, ungefär.

Jag är vid liv, men lever jag?

LACK OCH LE, det är vad jag är, helt enkelt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback