[suckar]

Panikångest, 400 sidor kvar i boken som ska vara utläst på tisdag.

BLÄE för matcher på lördagar. Vi vill ha rajraj på fredagar. Dålig planering av er!
Men ja. Nej. Åh....

Jag vill ha en riktig pojkvän snarast.


När jag blir stor ska jag gifta mig med en het och förmögen engelsman som talar brittisk engelska.
Dom är hetast för stunden.
Mest trolig för alltid också.

Skolstart snart = skönt.
Handbollen = två sträckta vader = mindre skönt.

Jag är på ett tycka-synd-om-mig-själv-humör.

Ljudet funkar inte heller.

Alice Cooper - Poison
En gammal klassiker.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Tunna

Å alla andra vill ha mycket kvar på helgen efter matchen spelats så därför spelar man såklart inte söndagar utan lördagar och man ska inte ha rajraj senare än 3 dagar innnan match... juh...

2007-01-08 @ 08:32:34
Postat av: Da SPUNK

Men det är ju faktiskt så att vi har faktiskt rajraj utan alkohol ibland också you know. Så du kan vara lugn, nu ser det ut som om det bara blir hemma och sova. Det blir nog så. Mest troligt.

2007-01-08 @ 12:57:38
Postat av: Frallan

Ibland, ja.

2007-01-19 @ 15:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback