Torrdag.

Ja, det här brukar vara en torr dag i vanliga fall, men ikväll får jag träffa anna, och det är lysande.
Panik-ångesten ligger på lur över skolan, men det ser liiiiite ljusare ut iaf.

If you had one shot, one opportunity
that says everything you've ever wanted.
In one moment.
Would you capture it
or just let it slip?

Ikväll är det träning, som vanligt. Nyårslöftet byggs på, jag var på gym igår.

Roling Stones - Paint it black.

I wouldn't recommend sex, drugs or insanity for everyone, but they've always worked for me.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Frallan

Droger tror jag inte är en lysande idé.

2007-01-11 @ 16:38:28
Postat av: Spunkis.

Det är faktiskt ett citat ^^,

2007-01-11 @ 21:55:12
Postat av: Fralls

Isf, här får du ett par citatationstecken; ""
;)

2007-01-15 @ 00:45:45
Postat av: Spunkis.

Tack! :)
Jag ska använda dom flitigt.

2007-01-15 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback