En jul.

Ja, denna jul kunde ju inte varit sämre.

Fick hela förmiddagen höra hur dålig/ohjälpsam/ful jag var av min mor med sambo. Sen las det på fasader när släkten kom på kvällen. Dagen därefter drog mitt barnbidrag ner till 350 spänn och ett dataförbud infördes, pga att jag inte hade ett städat rum.
Man undrar om det är värt något att finnas här hemma längre?
[SUCK]

Juldagen mjukades annars upp med de fantastiska vännerna jag har. Qvinnamiddag hos Jessica, med mat, karaoke, smala sussie, äckliga lekar, ja, allt som hör oss till.

Nu är det frulle och sen stan och byta klappar. Sen mobackes och köpa syrsor åt spindeln. Sen Linas lägenhet och vattna lite blommor. Sen får tiden utvisa vad som sker.

Jag är fortfarande sjuk och det SUGER. Jag vill träna.....
Klättrar på väggarna här hemma.

Act II - Notes about freedom.

Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback