Gingerbread and christmas songs.

Igår, lördags var min käre gamla väl Jessica här, vi julstojade, bakade pepparkakor och pyntade och lyssnade på mysig julmusik. Fula pepparkaksgubbar blev det, men fasiken vad goda dom blev :)

Mindtwister vred om mina tankar några varv i fredags, det var nog jävligt nyttigt. Jag har nog haft lite felvision ang. det som hänt. Jag har haft så fel, så fel. Tur att det finns människor som kan inse det åt en, det man borde insett själv, för ett ganska bra tag sen. Fast det är lite jobbigt när samma människa har ett stort mentalt övertag på en. Samma människa kan nästa se mina tankar.
 Innan jag ens hunnit tänkt dom.

Spelade match imorse i div.3 mot Rättvik. Seger 16-11. Gjorde några sköna täckningar, och var som vanligt, väldigt aggresiv. Det är skönt att få slå och knuffa och dra ner folk i backen, UTAN ATT NÅGON TYCKER MAN ÄR ELAK :)
Jag lever för bolltrolleriet.

Och jag vet precis vart jag kan fly bort från världen.
Det handlar om en väldigt speciell plats.
Emellan dina armar, brevid dina hjärtslag och framför dina varma andetag.
Te amo.

21 dagar kvar.

Att göra:
Köpa Julklappar
Baka Lussekatter
Göra Knäck
Pynta ännu mer
Klä granen (När den väl har kommit...)

Jag vill ha snö, NU!

Lover and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback