Sjukdom

Jag är så förkyld. Kan inte prata, fryser ständigt, är trött, svårt att andas.
Som att vara isolerad i ett iskallt hav.
Dålig tajming, såhär i juletider, men jag får väl skylla mig själv när jag lägger den pressen jag gör på mig själv också. När jag varken låter kroppen eller sinnet riktigt vila.
[suckar och hostar]

Trots detta knarkande av jullåtar och bakande av saffran och pyntande så får jag ingen julkänsla.
Någon kommenterade det med: "Du börjar bli vuxen"
Är det så? Isåntfall, vill jag vara liten i evigheters evigheter.

Sufjan Stevens - For the widows in paradise.
Mates of State - California
Christian Kjellvander - Stum mountain man
Bon Jovi - Wild is the wind


Jul-playlist:
Just D - Nu är det jul igen
Bing Crosby - White Christmas
Michael Bublé - The christmas song
Kelly Clarkson - O Holy night
Kenny Rogers & Dolly Parton - Winter Wonderland
Axl Rose - White Christmas          (Måste vara årets fulaste jul-låt.)
Gavin DeGraw - Have yourself a merry little chistmas


DET SNÖAR!!! :D
Kanske får man en riktig jul ändå.

Over an Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback