Ischemisk stroke.

Ja, mamma ligger på sjukhuset nu, förlamad på höger sida kroppen.
Det gör så jävla ont att se henne såhär.
Hon gråter ofta.
Hon kan inte gå.
Hon sluddrar när hon pratar.
Om det kommer bli bättre, det vet dom inte.
Det här händer inte.......
[fäller ytterligare antalet tårar]

Även om jag måste vara stark nu, och hjälpa mamma igenom det här, så gråter jag mig igenom dagarna..

Och när man omöjligt trodde att livet kunde bli värre....

Jag vill tacka alla som finns där för mig, utan er vet jag inte vad jag skulle tagit vägen.

Har börjat laddat för helgen nu, på något vis.
Nu jävlar.
För din skull mamma.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: din Skjuta-ihop-bollen-polare

Hanna, du är den mest framåt riktade person jag känner. Och du kommer klara det här galant! Allt kommer bli bra!

2006-11-24 @ 22:35:18
Postat av: anne

hanna - älskar dig. kom till mig och jag kramar dig allt vad jag har. ger dig all kärlek som finns. du är bäst. finns för dig när du vill,. när du behöver mig (L)

2006-11-24 @ 22:52:06
Postat av: Tunna

Tänker mycket på dig och hur du har det... Bär inte allt inom dig utan "spotta ut vad du känner" - Kram på dig!

2006-11-27 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback