En helg med händelser trots ingen handboll.

Ja, denna helg skulle alltså bli en helg utan handboll, trist kan tyckas, men om man ska vara fullt ärlig var det ganska skönt. Det hände trots allt en del grejer. Fredagen var först gymskola med moa, emelie och thessan. Sen var det kalas hos Sofia för henne och Elin, MYCKET trevligt :)

Igår, lördags, var jag och Therese domare för småtjejer. Väldigt inspirerande och nostalgiskt, då en del av tjejerna spelade sin första handbollsmatch någonsin. En del gulliga tabbar också, här kommer en av dom (fördel om du kan handboll) : Jag blåser straff efter en ful dragning. Straffskytten ur lag x, som var ett rätt vetande lag, ställer sig på straffpunkten och väntar på signal. Plötsligt kommer det en tre-fyra tjejer rusande från motståndarlaget y och ställer sig på sex-meterslinjen framför straffskytten och fixar till värsta muren. Haha. Sött om ni frågar mig.
Efter det kom min Hedin hit, och vi kikade på Champions League handboll, Hammarby - Barcelona, och flätade hår och åt godis. Mysigt. Jag älskar dig Sara!
Sen var det gitarr och tända ljus som gällde.

Idag har jag, hör och häpna, varit på Stene och gått på JULMARKNAD! I oktober.
Men det var fint, saknades bara snö.
Fast insåg att innan jag kan börja tänka på jul ska jag utom landets gränser och bli brun :)

Ikväll ska jag plugga, sen kommer alla kära IB-are hit, får se om det blir en date med någon av dom.


Tisdag, modevisning i Ljusdal med biffen och alganesh.

På lördag är det iallafall tokfest med alla gamlisar, WOHO!
Saknar alla.

Kuldne Trio - Jenka.
DEN mina damer och herrar, är rajraj.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback