Ett Gott Morgonhumör

Just det, är något jag INTE begåvats med. Fy fan, vilken jäkla bitch man är, grinig som få. Tycker synd om dom så tvingas stå ut med mig, för det kan inte vara så kul.

Förövrigt så ganska mys-dag idag, har nyss haft träning (7-8.30) sen börjar jag 10.25 med bilogi, sen feto-hål tills 13.30. då jag har musik i två timmar, SEN är det helg! Ska iväg och lira elit i forsbacka, ska bli sköjsigt. Vi ligger just nu etta i elit-tabellen. Haha.  Sen är det jag och Hedin, myyyyyyys.

Och det är tur att Soundström har bra musiksmak.
Zebrahead - Hello Tomorrow
Lazyboy - Underwear goes inside the pants     
<--- HELLO REALITY!

Nä, over and out för idag, önskar er alla en trevlig helg och fortsatt bra fredag.

PyssHUJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback