Lovande start på lovet.

Första dagen på mitt höstlov, och redan har en massa händelser inträffat. I fredags låg jag mest och sov, försökta släppa all ångest över plugg.

Lördags var nog ändå bäst hittills. Träffade alla (utom mollie) gamla polare, och minglade tillsammans, så som bara tjejer kan. Sen dra dit diverse arbrå/vallsta slynglar, för att vara mer precis, Johannes, Per, Pontus och Jonas. Sen vidare på raj-raj. Dåligt folk omkring, men underbart folk med.

Sen blev det läskdisco av det hela. En jävla massa läsk. Sen fotboll, eller rättare sagt, dubbelfotboll. Slagsmål, (som vanligt), klädbyten, ubåtar i små glas, pussar och kramar till höger och vänster, klapp, real - gymnastico, ja, allt var allmänt jävla bäst.

Skulle kollat på tredje sågen igår, men ja, det gick som det gick. Slutade med Syriana, där handlingen var svårförstådd.

Nu ska veckan fortskrida bra. BARA BRA.
Vi förtjänar bara ett bra lov.

"det /är/ ett revben."


Justin Timberlake - My Love.     Sjukt bra.

Jag borde ha dig i närheten jämt, för du har någon makt över snön som jag behöver.

Tillbaka till matten/spanskan/engelskan/historian/svenskan.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback