Vintern på ingång?

Ja, det ryktas ju det. Storm ska det tydligen också blir. Spännande.
Värt att nämnas är att jag och Johannes faktiskt hade snö i Ljusdal i tisdags. mys
Men något som säkerligen är på ingång är HÖSTLOV.
Gissa om det ska bli skönt?.
Rätt svar: JA

Började iallafall min fredag med två timmar hälig träning på handbollsgymnasiet, det var värt att kliva upp tidigt för. Frida och jag, hoho, vilket radarpar vi kommer bli. Just nu sitter jag hemma och myser, börjar 10.25. Sen har jag lunch, sen engelska, sen är det officiellt lov. Ska då ner på stan och boka biljetter åt mig och hedin så att vi kommer hem från stockholm.

Lovet ser ut som följer:
Måndag:  Soooooova länge, Plugga ganska hårt, Träna ännu hårdare
Tisdag: Ska väl troligtvis fortsätta plugga, sen bär det av mot ljusdal för upptäcksfärd.
Onsdag:  Ledig dag, ska umgås med Tina.
Torsdag: Åker till far i Sthlm.
Fredag:
Åker vidare till Skövde för att coacha Skuru F95
Lördag: Matcher på dagen, sen familjemiddag. Kanske träffa systrarna Hedin också.
Söndag: Hämta upp Hedin jr. Åka hem

Och imorgon ska jag till farmor, den enda jag vet som kan laga riktig härjedals-mat. Få förunnat!
Sen är det gamla gänget på kvällen, party party.

Förövrigt så känns allting bara bättre nu.
Jag trivs.

Beerklunkers - Finkla på Finska.
Oseriöst, men ack så trallvänligt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback