ARG arg arg..

Ja och vips! När man spart ihop till en finings elgitarr - vad händer?
Jo, mobilkukhelvetesjävlafittskit går sönder!
Den går inte att använda, HELT trasig.
Blir givetvis skitsur, men kommer överens med mamma att jag ska köpa en ny direkt när jag kommer hem , då jag känner mig otroligt handikappad utan en, men sedan när jag sitter och tittar på vilken jag ska ha blir pappa vildsint och ropar att jag inte ska ha så bråttom. MEN DAH! (hehe, ironi.)
Nä, men för att vara seriös, så är jag inte på bra humör nu.
Mina föräldrar får förhandla helt enkelt!

Och fan om pappa vinner, för då jävlar blir det revolt.

Och jag har fått jobb! :D
Blir med andra ord i hufvudstaden hela sommaren.

Och imorgon bär det av hemmåt, ska faktiskt bli skönt. Pallar inte att vara för länge hos någon av dem har jag kommit fram till.

Och idga var jag med Anton och Hampus på stan och shoppade, det var bra trevligt.
Väntar samtal från den förstnämnde av männen, men verkar inte som om det kommer hända...

Nej, NOG!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback