Inte förargad längre

Fanns ju trots allt en orsak till att papi blev förvildad - han hade redan köpt en mobil åt mig :)


Och Herr Björklund hörde faktiskt av sig! Cåååålt.

Idag har jag tränat en massa handboll, sen varit ute och gått, sen tittat på film med Sara.

Och snart är det dags för PreIB-rave.
Sånt som man bara måste härda ut.
Men just nu så fokuserar jag inte så mycket på de stundande proven - utan SM i Göteborg.
Nervkittlande.
Efter Göteborg är det Eken cup.
SEN är det två veckors vila.
SEN är det dags att börja ladda inför en ny säsong. Jag måste bli bättre tränad.
Orkar inte alls mycket just nu, varken styrke eller konditions-mässigt.
Och det suger.


Howie Day - Yellow


Jag blev sminkad av en make-up artist i helgen också :D
image15image17image18image19image20


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Schönning

DU ÄR HET SOM FAN HANNA!

2007-04-19 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback