Take me to the magic of the moment on a glory night.

Jag vet, det var längetsedan jag uppdaterade något här, men nog med gnället, nu är tillbaka, fit for fight!

Det har hänt en jäkla massa sen sist, spelat sundsvall cup, varit i estockholmo, skolat mig och så vidare.

Sundsvall cup gick väl inte så värstans bra, åkte ur i kvarten i a-slutspel, men jag känner mig ändå nöjd med min insats, och det är ju trots allt, till en del, vad som betyder något. Näst intill i handbollsväg är det handbollsgymnasie-SM i göteborg, dit längtas det, men håller även en fruktan.

I stockholm, där hade vi uppenbarligen inhandlar två nya bilar, fina ena, en volvo xc90 och en mercedes a170.
Sen var det mys med familjen, ut och käka och kika på en hel del handboll. Jag stormtrivs. Min pappa är typ bäst. Jag önskar och tror att han börjar ta hand om sig själv lite mer. För jag skulle aldrig orka en till förlust.

Skolat mig, ja, det gör jag ju mest hela tiden. Men för att erkänna det, så tog jag emot ett stort fett IG idag.
Och för mig är det framgång, för jag blev inte arg på mig själv. Jag såg möjligheten att göra om provet och få ett bättre resultat då. Tyck vad ni vill, men för mig är det faktiskt en jävla erövring.
Ständiga besök hos kurator också, där är det som att få ta ett steg ur röran med häftstift, för att få andas en sekund eller två. Där lär jag mig att se möjlighter. Att inte låsa mig på det dåliga. Jag känner mig stark som försöker förändra mig.

Och snart är det dags för gult, fjädrar och störiga tiggar-ungar som ringer på dörrn iklädd kläder från 80-talet och med en massa läppstift på kinderna - Det är påsk.
Påsklovet ser positivt ut, Sthlm med Tina, träffa Jessica och en massa andra härligheter.
Lite plugg kommer smyga sig in också, läsa böcker rättare sagt.

Och nu har Mr. Ryan Timothy Marcus Jackson lagt in en massa musik på min mp4, den tackar vi för!

Love aint the answer, nor is work,
the truth deludes me, so much it hurts,
but I'm still having fun and I guess thats the key,


Nej, för att ta tag i det här så tänker jag städa upp lite här, för nu har jag lägenheten för mig själv fram till juni :D
Woho!

En sammanfattad playlist ska jag också bjuda på:
Frida Örn - Release Me
Rage against the machine - Tire me
Shawn Mullins - Rockabye
Red Hot Chili Peppers - Bicycle song
The Ark - One of us is gonna die young
Johnny Cash - I won't back down
Mudvayne - Forget to Remember

Halsbränna suger. Dags för samarin.

"And I can't remeber if I cried when I read about his widowed bride,
but something touched me deep inside,
the day the music died."

(Don McLean - American Pie)



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback