1, 2, 3, 4 - baby, just scream if you want more!

Så var onsdagen slutförd och jag shoppat! :D
Fick en riktig skitlön, de hade dragit typ 1000 spänn i skatt de jävlarna.. fy fan. Blir ju kul när skatteåterbäringen kommer! Hur som helst, dagens saker:

Löpskor (billigare än väntat), inhandlade på löplabbet,
En svart coktail-klänning i siden, inhandlad på nicole (inte riktigt den på bild, bara nästan),
en turkos-färgad v-ringad tröja, inhandlad på VILA,
en ny kalender (god bless) från bokakademin,
Ett svart linne de MQ,
samt en vit Puma-hood från stadium.


Allt som allt betalade jag 2270 spänn! Det tycker jag var jävla bra jobbat av mig. La även undan 1700 för jackan jag köpte förr, och så la jag undan 800 för hårfixet. 4770 förbrukade. Har typ 1300 kvar på kontot. Det ska jag spara till sen tänkte jag.

Sen blev jag lämnad själv. Gjorde mig lite lax med paprika och pasta. Var gott. Ikväll ska jag inte göra nå vettigt. Börja packa kanske. Imorgon ska jag jobba till klockan 14, sen tänkte jag mysa med min far, men det tänkte inte han, så han sticker och spelar golf med företagare och jag sitter hemma och tittar på del två av tsunami-filmen på tv3 medans jag äter saltade sojabönor och dricker den übergoda nya loka fläder . Fredag - samma sak då. Jag jobbar till 14, sen ska pappa ut på krogen med företagare och jag sitter hemma. Packar mest troligt då, för på lördagmorgon kommer patrik hem, och på lördagkväll kommer JAG hem :D

Hur som helst
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nathers

Åååh, jag vill också få min lön nu .___. Är så nyfiken på vad summan kommer att bli så det är inte klokt egentligen. Men nu är det bara 6 dagar kvar till lönedag! Moahah, och på samma dag gifter sig min syster. KUL.

2007-08-19 @ 12:49:56
Postat av: Hanna hon själv

shoppa på kvinna ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback