förfärlig fredag.

Ja, dagen började med en utskällning och massa gråt och diverse konsekvenser. Jobbigt. Tack till pojkvän och t för stödet. Efter att ha torkat tårarna så mötte jag upp schönning. Visade sig att rönn slutat på IB. Fan. Det blev bara så jobbigt. usch.. Nu fortsätter dagen med att packa lite och umgås med anna och lisa och vara lite nere. För sen har jag inte tid med det. Då ska jag till hudik och lira. Sen ska jag mysa hela helgen med Tina. Det ska bli super. Men en sak är klar...
Jag kommer sakna dig Anna!
image37


En helvetesdag, som till slut, blev vad jag gjorde den till.

Jack Johnson - Imagine

Over And Out

Kommentarer
Postat av: schön

detta suger hästballe om inte hårdare

2007-08-24 @ 20:46:06
Postat av: Hanna hon själv

nästan gnuanus skulle jag vilja påstå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback