Fredagsfestligt med la familia.

Så var det helg IGEN och den inleds med klyschan att ha fredagsmys med revben och hela familjen samlad. Efter middagen splittrades vi i små grupper, yngsta syster (med ny frisyr, elegant som fasiken) med äldsta kvinna i hushållet går på promenad, de två mittersta flickebarnen (dvs JAG och lillesis liiiiiiiisa) leker med komputadorer och en nyinhandlad mobil (nej, det är inte jag som är den lycklige) medans den enda mannen i familjen har bekvämligt nog lagt sig till rätta i tv-soffan. Veckan i hufvudstaden har varit helt okej, tackade av min käre alexander från Coop Extra Orminge för i sommar idag, kommer sakna hans gäspande leende på morgonkvistarna. Själv har jag ju hela 3 arbetsdagar kvar innan skolan börjar, och dessa infaller på måndag, torsdag och fredag. Om jag får som jag vill åker jag till lille bollnäs på lördag-kväll då mitt efterlängtade hjärtegull kommer hem från grekland. Jag saknar honom. Och efter det så blir det bara braaaa. Nästa helg, så kommer som sagt patrik hem, helgen efter det ska det kastas boll mot sundsvall och härnösand och den helgen ska även tillbringas med Tina, helgen efter det ska det spelas Stockholm Cup.. Ja [på värmländska], det känns rätt gött faktiskt.


12 dagar till skolstart.
men ändå

83 dagar kvar till Nakalay Bay.



Paffendorf - Lala Girl

Back to familylife. Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Yaya, han är i GREKLAND! (Har inte kunnat läsa din blogg de två senaste veckorna, så jag har hamnat lite efter och läser i fel ordning. hööh.)

2007-08-13 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback