Repris med ny musik.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!


1. Hur var din barndom?
Run MDC - It's like that

2. Hur ser dina gardiner ut?
Paris Hilton - Turn it Up. (läg märke till att det är lillesysters musik..)

3. Hur ser du på dig själv?
30 Seconds to Mars - From Yesterday

4. Hur var din förra vecka?
Ozzy Osbourne - Crazy Train

5. Hur kommer nästa vecka att bli?
Mixed by almoth (Okej?..)

6. Vad luktar du under armhålan?
George Lynch - Cry of the brave

7. Vad tycker dina vänner om dig?
RHCP - Under the Bridge

8. Hur nörd är du?
Ozzy Osbourne - Mama I'm coming home (YEAH!)

9. Är du alldeles förbannat manlig?
Denbo - Hur kunde du

10. Hur kommer ditt bröllop att vara?
Breakable  (....HERREGUD, LÅT DET INTE HÄNDA...)

11. Hur kommer din avkomma te sig?
Metallica - Turn the page

12. Än hur är det med självaste pippandet?
Maroon 5 - This Love (älskar dig!)

13. Är du troende inom någon religion? (Om åsikten är ja, ta och tänk om)
Cassie - Me and You

14. Aktiverar du ditt späck nånting?
Accept - Fast as a shark (IN YOUR FACE)

15. Vad tycker dina föräldrar om dig?
Mr Big - Down and Dirty (för tillfället stämmer det nog på vissa hörn..)

16. Kommer du jobba med något kul och välbetalt?
Ozzy Osbourne - Iron Man     (Bara för att jag är jag)

17. Har du syskon?
Zion - Boom Bip

18. Vilken låt är ditt livs temalåt?
John Norum - Love is meant to last forever

19. Vilken låt kommer spelas på din begravning?
Jeremy Whaley - Seaside

20. Brukar folk sitta och smygtänka på dig?
Iron Maiden - Infinite D      

21. Vad är du rädd för?
Eric Clapton - Cocain    (HAHAHAHAH)

22. Kör du onykter?
Iron Maiden - Run to the hills

23. Har du någon beundrare?
Blink 182 - Aliens Exists.

24. Är du kär i någon?
Kandi - Keep it gangsta

25. Vad kommer du reinkarneras till?
Ramstein - Hitler             (OH MY FUCKING GOD)

26. Är du en besserwisser?
Guns N Roses - One in a million

27. Får du SMS från andra än din operatör och dina föräldrar?
Akon - Lonely    (den sved.)

28. Tar du droger?
Jose Gonzales - Heartbeats

29. Har du bara testat lite då?
Billy Idol - White Wedding

30. Hur är det ultimata förhållandet?
White Lion - When the children cry    (jag ska inte slå mina barn. lite..)

Så där, då har jag fördrivit lite tid jag med. SOC i helgen var bra trevligt det med, få träffa alla vänner och att få se bra handboll, även att få spela lite själv. Nu är jag tillbaka till sthlm och ska fördriva två veckor. Sen är det dags att starta om på nytt.

Fatima Malic i mitt hjärta! <3

Även så min grek <3

"Danmark är ju svenska mästare dom."

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag vill ju att du skall hälsa på spunky.
Och för övrigt, uppskattar hälsningen via karlsloken men jag är en skev människa och hälsar inte tillbaka på det viset ;)

Postat av: Nathers

Du är då allt min lilla Hitler du ;)

2007-08-13 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback