snart så.

Det är tisdag och varmt som fan. Börjar närma sig kvällningen. Men jag tänkte offra mig på att blogga lite ändå :)
Vaknade klockan 6 idag men bestämde mig för att resleep (måste börja väcka engelskan inom mig till liv, med andra ord: somna om). Vaknade på riktigt halv tolv och åt frukost och kastade ut mig på asfalten för att springa. Blev ändå 1 ½ timme, som sagt, jävligt varmt, men ändå. Kom hem, duschade. La mig i soffan - och somnade - självklart. Paps kom hem tidigare än väntat, men han följde sin dotters sätt och gick och la sig. Nu är det jag, paps och yngsta sis hemma. Om ett tag ska jag och mellan-sis göra hemmapizza. Tagga för imorgon, SHOPPING! Och ja, är det något jag är grym på så är det att bränna cash. Ska på löplabbet och köpa nya löparskor, det ska bli ångest. Skor ÄR för dyrt, i alla dess former och färger och märken. Köpte iaf nya handbollpjukker, eller rättare sagt, jag pekade och pappa betalade. Blev nya Puma Accelerate 4. Har inte tränat i dom än dock. Spännande!

Och jag tjatade till mig en bussplats på lördagkväll istället för fredagförmiddag, så jag hinner träffa älsklingen några timmar. Jag längtar. Både efter honom och att få åka hem. Få handla massa rolig mat till min lgh på söndag, och sen träffa sara och bara prata en massa. Sen (mest troligt) träffa rönn och fixa med hår på måndagen, och även träna löpning med brudarna. Tisdag vet jag inte vad som blir av - men något blir det väl säkert. Sen är det onsdag. Då är våra 11 veckor över - wellcome back, ib-students. Skönt är dock att vi som går andra året på torsberg inte börjar förrns klockan 13! (fetmarkerat så att alla ib-are får lite koll.) (JA, jag är mammig, men, ni tjänar på det, fuckers.)

http://www.youtube.com/watch?v=1R828rFd2aI&NR=1

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Jasååå? Vad är det för hår som ska fixas då? Ditt eller Rönns?
Bra att du är mammig tycker vi nog allesammans ;> Nu när Mörten försvinner så blir det ju en mamma mindre.

2007-08-15 @ 00:25:34
Postat av: Hanna hon själv

Mitt hår ska fixas fanemig.
Ja, så nu är det ju typ bara jag kvar som ska ta hand om er alla unga oansvariga.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback