Sweet revenge...

och just det kändes bara så himla bra. [skrattar djävulusiskt]

Och pappa har introducerat mig för audioslave. Me likey.
Och deras låt Gasoline. Man skulle kunna säga som så: It gets me into a good mood.

Snart kommer Patrik hem. Som jag längtar. Vi ska ut på äventyr i min hemstad om någon vecka. And trust me honey, I'll show you what it's all about... And so - will they.

13 dagar kvar kära kamrater.

Sen matcher med div-3. Sen hgymn-start. Sen sthlm-cup.

Kaffe-vardagen börjar sätta igång igen.

Och nog får vara nog, nu ska jag in i duschen och ut i världen.

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Audioslave är ju dödssköna. Syrran intrade mig i det bandet för.. bra många år sen. Det är mysmusik.

2007-08-13 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback