Helter Skelter.

Slutsats: Förbjuden frukt är godast. Farligast. Men godast.
TACK arne och alga för en underbar kväll!
Ni är mina hjärtan.

Idag blir det en lugn dag, tänkte ragga på bengt, då freckels redan hade en dejt.

Imorgon kommer schön och vi ska ha mys-söndag. Kanske gå på julskyltning. Vem vet.

I fredags skulle jag köpa julklappar, men det slutade med ett par nya skinn-stövlar till mig själv :)
800 pix. Jag är nöjd.
Fick även den efterlängtade handbollsgymnasie-outfiten. Den är snygg.
Och grymt jävla skön.

Norah Jones nya skiva är att rekommendera!

I övrigt så leker livet en aning. Jag är ständigt på jakt efter nya äventyr.

All my life I've been searching for something
Something never comes, never leads to nothing
Nothing satisfies, but I'm getting close
Closer to the prize at the end of the rope
All night long I dream of the day
When it comes around and it's taken away
Leaves me with the feeling that I feel the most
Feel it come to life when I see your ghost


Over and Out

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! regnar det hos dig också? :)

Postat av: Anonym

Vad hände med "aldrig mer IB"?

2007-12-01 @ 15:19:36
Postat av: Hanna hon själv

"Aldrig mer IB" var aldrig på tal käre okända människa som inte lämnar signatur. Lär dig mer om vad jag skriver om innan du gör ett utalande :)
Och lovingnurse, vem är du? Din blogg funkar inte.

2007-12-02 @ 18:04:00
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback