Drygtorsdag/Drömtorsdag

Sådär ja, då var alla de tre proven avverkade. Det känns jävligt bra.
Kändes väldigt konstigt att bara ha ett litet fjuttigt kollegieblock med mig hem idag,
men inte bara konstigt. Utan drömlikt också.
Första kvällen på lääänge då jag inte haft handboll eller någon form av studier.
Jag tar hand om mig själv.

Kvällen ser ut som följer:
Baka nougatkakor.
Äta upp nougaten som blir över.
MSNa.
Titta på tv.
Ha en tom lägenhet.
Kunna sjunga så högt jag vill när jag lirar gura.
Lyssna på massvis av musik.
SOVA!

Övriga nyheter:
13 feb. sticker vi till vemdalen över dan.
Chris har fyllt 16.
Imorgon är det fredagsträning med hgymn. - favoritträningen
Helgen spenderas med far.

R.E.M. - Imitation of life.
Jag vet om jag ska gråta eller skratta.

Du får livet att levas på en högre nivå.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback