Ny typ av lista.

10 favoriter:
Färg: Svart/Brunt
Mat: Pasta
Band: Utan någon tvekan: Red Hot Chili Peppers
Film: An inconvenient truth. Problemet är att jag inte kan hitta den som köpfilm någonstans!
Bok: The courious incident of the dog at nighttime.
Sport: HANDBOLL!
Årstid: Vinter
Veckodag:
[I'll have to pass]
Glassmak: Viol
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället:
Humör:
Chillad
Smak: Mint
Kläder: jeans och brun tröja
Bakgrund: Kizz - Rock Bottom
Nagellack: Au natural.
Tid: 17.13
Omgivning: Köksmiljö
Irritationsobjekt: Att mina händer är så kalla.
Tankar: Teater eller inte teater - det är frågan.

8 första: [första alltså...inte nu]
Bästa vän:
Jesscia Engberg
Screen name: Kommer inte ihåg alls.
Husdjur: En katt som hette "Tiger".
Piercing: Räknas örat?
Förälskelse: Fredrik "Fredde" Eriksson
Musik: Givetvis, Spice Girls.
Bil: Bilar har vi haft många av i vår familj. Ska jag komma ihåg alla?
Kyss: DET är hemligstämplat. Inte ska man hänga ut någon på det viset.

7 senaste:
Cigarett: ALDRIG.
Mat: Lasagne till lunch
Dryck: Ett flaska vatten - just nu.
Biltur: På väg hem från arbrå.

Kyss: Det är också hemligstämplat.
Spelad låt: För ca 5 sekunder sen - KIZZ - Rock Bottom
TV-program: Scrubs, igår kväll.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Det har hänt.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Hell yeah!
Varit med på TV: Jajamensan!
Kysst någon du inte känner: Hmm... inte vad jag kan komma på.

5 nej tack:
Kläder:
kameltå-byxor
Mat: Svamp
Musik: Dansband/Country
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Puckad

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Bloggade, tränade, tvättade kläder och studerade
Du kan höra just nu: Tv'n, musiken, mina andetag och fula msn-ljud.
Du inte kan leva utan: förutom min familj
[som är en självklarhet] så handbollen.
Du gör när du har tråkigt: I skolan - Livar upp, hemma - söker kontakt med människor.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sara, Anne, Tina
Du tycker om: Finns så många. Ingen idé att börja sålla ut.
Du inte gillar: Inga namn nämnda

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe

Vår eller höst: Ingen av dem, nej tack.

1 önskan: Att helgen blir utomordentligt bra.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback