Att bränna cash.

Ja, jobbade en sväng imorse, men sen blev det till att göra stan med olov. Mycket trevligt. Jag skulle INTE shoppa, men Carlings och Albrekts guld drog och slet i mina pengar, bara att säga hejdå till dem. Blev iaf 3 par strumpor, 2 t-shirts, 1 linne, samtliga plagg från Carlings, som förövrigt är både bra och billigt och snyggt! :D 3 halsband och 5 (?) par örhängen på albrekts blev det också.Och slutsumman ska vi inte ens nämna..
 WIIIIIEEEE :D


Ikväll är det jag och olov och min älskling och i-dose. FUCK vad spännande.
We're high tonight.

Och det är inte långt kvar nu. Inte ens en månad.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag tror på kapitalismen och konsumentsamhället! Mer makt åt shoppoholics!

Postat av: Hanna hon själv

Oh YES indeed my dear.

2007-07-24 @ 23:22:40
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Nathers

En månad kvar till?:o

2007-07-26 @ 00:40:52
Postat av: Hanna hon själv

Skolstarten älskling, skolstarten...

2007-07-26 @ 17:00:10
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Nathers

AHAA! *riktigt hjärndöd*

2007-07-26 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback