Back in black

Efter 5 dagars intensivt sovande på semester så är jag tillbaka för att våldta hufvudstaden. Det känns oerhört bra. Och jag gillar patrik. Annars så är det väl mest shopping och sol som gäller för mig nu! :D Sen jobbar jag knappt nå alls, så det blir lite tid över iaf, det känns bra det med. Nej, nu ska jag och Olov da man spela cs! Jag ska viiiiinna. För jag ääääger. We are we are the youth of the nation.

Och jag är jävligt sugen på att inta den som rankats som sveriges hårdaste linje igen - och fullkomligt skratta sönder. Jag saknar IB. Främst alla motherfuckers där.
MIG HJÄRTA ER!

Crossfade - Starless

TINA, jag saknar dig och jag älskar dig.

Och inte alls långt kvar till sthlm cup nu.
Inte heller Barcelooooona.
WOHO!

Livet känns äckligt bra.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Och vi motherfuckers saknar lilla Hanna också ska hon veta - men jag är dock inte lika taggad som du på Sveriges tuffaste linje ;)

2007-07-26 @ 00:39:24
Postat av: Hanna hon själv

Haha, äsch, vi överlever nog ;]

Postat av: Jenny

Du är nog ganska ensam om att sakna IB... ;p

2007-07-27 @ 00:29:47
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Hanna hon själv

Inte då (ler övernöjt, ungefär i stil med allas våran jörgen) [ögonbrynen uppe i hårfästet]

2007-07-28 @ 14:49:20
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback