Mitt eget GullbergsKaj-paradis

Så nu har Jessica varit här i några dagar, och vi har levt livet hårdare än förr. Måndagskvällen var vi inne i stan med elias och ät middag på ett grek-hak på söder. Riktigt trevligt. MYCKET behagligt. Tisdagen blev shoppelishopping för de pengar vi egentligen inte hade. Mina fynd blev: Ett linne, en klänning, en hårmask och ett par trosor. Hela kalaset gick lös på 350 spänn. DET känns jävligt okej. Blir av att köpa en het trench när lönen kommer på söndag också. Hoppas jag iaf. Igår var det jobb för min del igen, sen när jag kom hem så gick vi ner till hamnen ett tag. Det är ett eden. Vågorna slog mot stenarna, solen sken oss i ögonen, båtar kom och gick, man kunde känna lukten av saltvatten och harmoni. Det var lite av en magisk 20-minuters period vi spenderade där, tills vi bestämde oss för att gå hem och äta glass med hallon och titta på film. TACK Jessica för några underbara dagar tillsammans. "A training horse has just been killed."

Och imorgon är det fredag! HALLELUJAH!
I helgen ska jag gå på dop, ha en syster-kväll, umgås med Patrik och så GIVETVIS ska jag sova som en motherfucking stock! Jag lär nog ska vakna tidigt ändå. Arbetsskada liksom ;]

Arbete är förövrigt guds gåva till de tåliga och villiga.
Mina kollegor är också guds gåva. För ni är bra-bättre-bäst!

Necrophagia - Unearthed
ÄCKELPÄCKELBRA!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

Det låter som ett gäng otroligt mysiga dagar du haft på senaste gums!
Tänkte mest bara berätta hur mycket jag saknar dig. Det är ändå så läskigt hur lång tid vi varit ifrån varandra nu, och hur snabbt tiden har gått!
Men nu ska lill-Nathy ut på partaj här, det är värt lite slit för att få synas med stadens elit ;)
Nyp i rumpan!

2007-07-13 @ 18:09:26
Postat av: Hanna hon själv

Åh, jag saknar dig med älskade! Ja, det är helt sjukt. Man brukar få ångest efter en helg utan alla, men nu känns det inte likadant. CREEEEPY. Men snart så. Är det mf-alliansen igen! Oh, rysande skön känsla. Partaja hårt baby. Slick i nacken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback