Totally taget av Jan

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Viktiga trender i utvecklingen är t.ex. större prduktionsenheter, allt mer kontinuerliga processer och sty-"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bord, tangentbord, telefon,dörr, mig själv.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Om film räknas så

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.46?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tony Iommi - Wasted again

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
(Refererar till föregående blogg-inlägg.)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Datorskärmen? Och din mamma!

8. Vad har du på dig?
Hud förhoppningsvis, sen klädesplagg i viss mån.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Gjorde jag säkerligen, men vad, det vette fan.

10. När skrattade du senast?´
När Colin, 3 år, drog en intresseklubb.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
4 tavlor med olika motiv, två fönster, en spegel

12. Har du sett något konstigt på sistone?
För att inte tala om kunderna på Coop.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Det här är ingen utmaning. Det här är ett lamt tidsfördriv för att jag ska slippa laga mat.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Doom! (fuck yeah)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Bra fråga, det enda som jag egentligen kan säga är att ALLA pengar skulle användas till att gynna mig själv iaf.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Att jag åt groteska mängder sand när jag var liten.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad?
Jag skulle vara totalt överlägsen i allt som finns att vara bra på. Dvs allt som finns överhuvudtaget.

18. Tycker du om att dansa?
Jag dansar aldrig nykter någonstans, aldrig, inte en chans.

19. George Bush?
Kungen av krigspolitik. (Hata mig, med jag gillar grabben.)

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag ska inte ha någon jävla fitt-unge. Jag ska köpa mig en rottweiler. Den ska kallas butch.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag drar om två år, SAYONARA!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Jag kommer aldrig till pärleporten. Slakta religion.

Over And Out

Kommentarer
Postat av: Nathers

SLAKTA RELIGION! DÖDA EN KALKON!

2007-07-14 @ 21:37:05
Postat av: Hanna hon själv

OCH DRICK UPP BLODET OCH GÖR MIDDAG TILL NÅGON DU HATAR AV RESTEN! GRAOR!

Postat av: Anna-Karin

Hej mjukis. Du är inte sådär hård och tuff som du ger sken av - ledsen älskling; jag ser rakt igenom ;)
Jag saknar dig pannahanna. När tänker du hälsa på för övrigt?

2007-07-16 @ 16:20:38
URL: http://anna-karin.toobigtofitinhere.com
Postat av: Hårdingen

Det är lite småtufft att ha en image. Det blir lättast så. Men den delen med barn - den är faktiskt sann.
Jag saknar dig med annahane. Tänkte kika förbi på höstlovet eller så? Vad tror du om det?

2007-07-16 @ 17:48:40
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback