Monkey Wrench

Jobb jobb och åter igen jobb. 49 timmar denna vecka. Det drog in massa peningar det med : ) Det blir till slut en vana att kliva upp 05,35 för att studsa ut i det blå (som bara verkar vara grå nu för tiden..) och cykla iväg till Coop Orminge, för att sedan runt 17-snåret trampa hem till middag med familjen och sen, i stort sett, sängen. Trivs som fisken i vattnet där, trots att en del grejer kan vara en tillfällig plåga, men, vad gör man inte för en fet plånka?

Och anna-k, om du läser det här, jag fick resan til barca av pappa i "examens-present", så nu kan du hoppa upp och sätta dig på att jag kommer ner till dig! :D

Och träna kanske man också ska börja göra?... här är man lat. Inte dåligt samvete dock.

Och 3-5 augusti är det en happening i the big town of bollnäs, när det blir Scandinavian Open Championship, dvs en tävling för 88or i handboll. Jag ska själv vara dagmamma för det isländska landslaget, och det känns himla kul : ]

Tittade förövrigt på Dö Hårt 4.0 på bio med min paps idag.
En film att rekommendera.
En pappa att rekommendera. (Fast han är bara min, så du går fetbort).

Jag saknar mina vänner så sjukt mkt. TACK för att ni finns.

Regina Spektor - Samson



Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anna-Hane

Din pappa är en bra människa. Det är konklusionen serdu. Jag har nu cirkus 3 dygn kvar här hemma. 'cause she is a jolly good fellow. Sköt dig.

Postat av: Mrs Brightside

Yeah sure, I'M MRS BRIGHTSIDE!!!!

2007-07-01 @ 17:10:16
Postat av: Hanna hon själv

Svartsjuka är den djupaste, ursprungligaste och öppnaste formen av beundran - en beundran i krigsmålning, så att säga. Även ångest för att bli jämförd.I svartsjukan finns det mer egoism än kärlek. Så, käre Mrs Brightside, var inte ledsen lille vän, en vacker dag är jag också avundsjuk på mig själv!

2007-07-01 @ 20:51:18
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Lisen

Jag är inte avundsjuk...jag är bara. Ärligt talat så vet jag inte vad jag är. Jag har bara svårt att släppa saker. och förlåt att jag skrev sådär. Bara det att jag har kallat mej för mrs brightside sen olof bytte till det namnet på msn. men förlåt. och jag är svartsjuk. tyvärr. det är inte lätt. jag försöker så gott jag kan. Men jag ska inte ta ut det på dig.
/L

2007-07-05 @ 23:59:37
Postat av: Hanna hon själv

DET var bra skrivet av dig. TACK! Och du är förlåten, även om jag inte ens blev särskilt arg :) Hoppas nu du har det bra Lisen, ta hand om dig. /H

2007-07-07 @ 13:46:01
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: Lisen

Du blev säkert inte arg, men jag tog åt mej. Och jag tror nog inte alls det var speciellt bra skrivet :)
/L

2007-07-07 @ 22:21:23
URL: http://chayenne89.blogspot.com
Postat av: Hanna hon själv

Anyway, så vill jag faktiskt träffa dig :) Vad tror du om det?

2007-07-10 @ 12:14:31
URL: http://hannasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback