Sundsvall, here we come.

Ja, nu är det dags för den årlige utflykten till Sundsvall igen för att trolla lite boll. Det känns jäkla bra. Laddade upp med handbollsgymnasiet imorse, var en bra träning för min del. Känner mig liksom taggad till tusen för att ta guld i år /igen/, eller vad sägs? :)

Det är fullt ös runtomkring nu så jag bloggar inte lika ofta som förr, även om jag tänker att jag kommit på en sak att blogga om men det brukar jag glömma bort lika fort som jag kommit på det. Så ni får nöja er med det.

Och jag skulle vilja gå ut med er alla ikväll, men ni får hålla tummarna på att jag tar med guldet hem istället!
1 Juni smäller det... ; )

Tacka Anton för att jag musik i helgen. Den är faktiskt bättre än någonsin nu :D
Helt otroligt.

Och en efterlysning! Du som kommenterade ett inlägg i min blogg och signerade med "Ida"
VEM ÄR DU?!
Just nu:
Lamb of God - Redneck

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Maaria

Haha, och nu har jag hittat din med :) Tack för helgen!

Postat av: Inte en Ida!

Det kan vara jag kommer inte riktigt ihåg. Måste fundera ett tag! ;)

2007-03-26 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback