Att följa en trend

Ja, jag brukar ju sällan göra det; men nu efter att ha averkat matematiken som renderades för denna vecka fick jag för mig att göra en To-Do lista. Så här ser den ut:

English: Analysis of poem ♣
                Nationellt prov - focus speaking

Svenska: Grupparbete - realism/naturalism
                  Fördjupningsabete - Strindberg ♣

Chemistry: Hand in formula-answers.

Biology: Oral symposium - Albinism

Physics: Lab-report submission

KOC: Nothing left. ♣

History: Survey about the cold war

Math: Pre Mockexam

Spanish: Nothing ♣


♣ står för att jag är klar med det.

När jag tittar på denna lista får jag en vag känsla av lättnad och att snart är allt klart. SWEET!

Nu hopp in i duschen och ladda för en ny dag.


Ozzy Osbourne - God Bless The Almighty Dollar



Over And Out


Kommentarer
Postat av: Din skjuta ihop bollen-polare

Om 2 år får du nog oxå tårta. eller så gillar han inte er lika mycket så ni inet får de :P haha! Mmmm, götta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback