Söndag - IGEN!

Jag trodde aldrig att jag i hela mitt liv skulle stå upp och vråla för bajen, men igår hände det. Det var dags för SM-finaler i handboll. Too bad att Skövde inte kammade hem det på damsidan, kändes helt enkelt orättvist. Och vad vore Sävehof utan Johanna Alhm? Nada. Too riktigt jävla good att Hammarby tog hem guldet! Jag gillar dem, och jag ÄLSKAR klacken. Och ni ska passa er för vi är hammarby, hammarbyyyy, HAMMARBYYYYY!

: )

Kom hem igår och tänkte ringa min far som är lokaliserad någonstans i Paris, men han hade knäppt av mobilen. Grattis på dagen papi! Sen dusch och mat, sen skulle jag börja skriva matchanalyser. Det sög. Så himla svårt, minns inte matcherna eller spelarna. Ah. Men nu är det iaf bara individuella frågorna kvar...

Idag lär jag plugga en MASSA; och handla ska jag också göra. Måste motstå frestelsen att ses med någon, för då blir det inge plugga av om jag känner mig själv. Fjorod Dostojevskij och Friedrich Nietzsche....

Escaflowne - Dance of Curse

Har kläder och saker över hela mitt imperium, kamera där, klänning och filmer där, andras saker här.
What a mess!

Anyway, solen skiner, men jag ska fortsätta med mitt nu.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback