State of Love and Trust.

Sitter här och nördar och kollar på gamla foton. Gick in på IB-mappen. Det var som att sätta en kniv i hjärtat på mig själv. Det skar. Jag rös. Fick huvudvärk och skulkänslor. Känns som om jag lagt för lite tid på er, min hjärtan. Jag tittar  på bilder på er. Och jag börjar nästan gråta. Känns som om jag mister en timme för varje sekund jag inte är med er. Genomgoda och underbara, stödjande och leende. Jag har bortprioriterat, satt onödiga saker framför er. Men nu, när jag i flera dagar, får umgås och mysa med er, blir allt så himla mycket bättre. Bekymrena försvinner för ett tag. Alla våra diskussioner om livet, singoalla, kärlek, sorg, fattigdom och elände, Sonja och Howard, musik, andra och oss själva. Om någon ser en annan ledsen eller nedstämd så är det som om det finns något lycko-stoft. En del tar till det, en del behöver bara finnas där.

Micke, stå upp för den du är baby.
Nathers, harcore med hjärtat.
Matilda, kommer aldrig glömma dig, du är min.
Anton, har gjort mycket för mig, tack!
Schöning, finns i ur och skur, med glass och chips.
Rönn, spanska-räddningen.
Olle, behöver inte göra mer än att finnas för att göra det bra,
Lisa, gitarr och deep-talk.
Victor, tyskland, förbered er.
Mikaeca, önskar dig allt gott.
Mowa, sällskap med muffins och mormors.
Rebecca, tänk på nästa kaka.
Julia, självsäker med brills.
Sofia, din humor + min humor = min dag
Kerstin, envis och mys.
Emelie, suput från kilafors. Men jag gillar.
Jhannnah, ganska nyvunnen, men o, söt.
Sandberg, liten och sockersöt.
Ola, min kärlek om mornarna, älskar dig.
Olov, bullen och patrioten.
FRALLAN, min klippa i stormen. TACK för allt, och du, kommer ALDRIG glömma dig. Go for Barcelona babe.
Och så får Ryan vara med på ett hörn, bara för att  jag vill gifta mig med dig.



Maybe I didn't love you
quite as good as I should have
Maybe I didn't treat you
quite as often as I could have

Little things I should have said and done ohoo
I just never took the time oh yeah, oh yes
 
If I made you feel the second best,
I'm sorry I was blind.

You were always on my mind.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

I vilket fall så kan du konsten att värma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback