Stulen av frallan.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag? Sufjan Stevens - A good man is hard to find
2. Kommer du komma långt i livet? The muppets - Manamana [.....]
3. Hur ser dina vänner dig? UC military cadances - Everywhere we go
4. Kommer du gifta dig? Toploader - Dancing in the moonlight
5. Vad är ditt livs theme-song? Johnny Cash - I got stripes
6. Vad är ditt livs historia? Red Hot Chili Peppers - Brandy
7. Hur är skolan för dig? Live - I Alone
8. Hur kommer imorgon vara? Red Hot Chili Peppers - It's a repeat [komiskt, I must say]
9. Hur kan du komma framåt i livet? Lars Winnerbäck - Faller
10. Vad är det bästa med dina vänner? Kiss - Black diamond
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Magnus Uggla - Dansar aldrig nykter [skrattar för mig själv]
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Elton John - Circle of life
13. Hur är det med ditt liv? Ben Harper - By my side
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Pedro the Lion - Fade into you
15. Hur ser världen på dig? Teddy Geiger -For you I will [indikation på makt..?]
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? Beck -Children of the Revolution
17. Vad tycker dina vänner om dig? Melody club - She´s nobodys angel
18. Har du en mörk och djup hemlighet? Shorty - Det som du har
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Gloria Gaynor - I will survive
20. Hur kan jag göra mig själv glad? Creed - My own Prison
21. Kommer jag någonsin ha barn? Michael Bublé - Save the last dance for me
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Kiss - Rock and Roll all night
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Bodyrockers - I like the way you move
24. Vad är några tips till mig? The White Stripes - Seven nation army
25. Hur kommer jag bli igenkänd? Björn Rosenström - Värdelös [DEN tackar vi för...]
26. Vad är min danssång? U2 - One love

hihi :)

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback