Everybody's got a drugdealer on fast-dial.

Oerhört hos Mollie igår. Blev även kvar över natten. Hoho - det gör vi om.

Idag så ska jag duscha, få på mig myskläder, sen ska jag städa min garderob och sedan studera! Blir nog ett besök på Lidl för att handla lite cheese flips också.

Mycket plugg nu:
SWA1SL - Gullberg&Södergran poems på onsdag, Ondskan essä på torsdag.
ENGA2HL - Educating Rita Oral monday.
MASL - Chapter 3 done by monday
TEHL - Portfolio work this week, perform play thursday
HIHL - Essay in class (conflict in the middle east) monday.
CHSL - Assessed lab turn-in, test this week.

Och hur lättar vi upp stämningen? JULMUSIK!
Ge mig mer snö, pepparkakor, också fortsätter vi med glöggen från gårdagen.

Nej, nu måste jag sätta igång med lördagen. Imorgon stundar match mot rättvik.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: M

Kvinna. Jag vill veta om din tid i paradiset, om hur livet funkar just nu och allt sånt där meningslöst snack du känner för att dela med dig till en Sundqvist. :)Puss!

Postat av: Beatrice

Im so happy, Im so glad!! ^^, på tre månader har jag haft fyra prov, två inlämningar och, ja, inget mer xD

2007-12-10 @ 19:17:21
URL: http://beebiagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback