Lets have a Ball and a Biscuit.

Så var man tillbaka till verkligheten igen. Semestern har gjort mig så gott, nu känner jag mig laddad för 4 veckor i skolan och med handbollsgymn och Alfta GIF HF. I söndags spöade vi skiten ur Mockfjärd och leder teoretiskt sett nu serien. Vittring på div. 2?

Ligger inte efter i skolan nå vidare heller, in your face eva hildebrant.

Och idag berikades vi med en sovmorgon till 10. Underbart! Blev mycket sova. Idag måste jag packa upp alla väskor, för snart kommer mina finskor. På torsdag faktiskt. Det ska bli roligt att leka med dem.

Och bilder från Thailandet kommer snart. Inom sin tid.

Jag är den som har ett hjärta av ädel titan
Jag är ängeln med blicken högt i de blå
Jag är den som förlorar men jublar ändå
Jag är den som kan skratta åt allt med andra
Jag är den som kan gråta när ingen ser på
Jag är gårdagens kärlek och stor i orden
som vaknar med skräck och panik under borden.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback