Cligne de l'oeil et un sourire

SÖNDAG! :)
Är på bra humör idag. Kröp ur min underbara säng runt halv tolv, skuttade in i duschen, duschade supervarmt, klädde mig i pj's och en tshirt. Åt lite mackor, och en satsumas! Började tvätta kläder, kikade min facebook en aning. Och musik är en frälsning! Spelar lite gitarr, vågar mig på att sjunga. Nu är det Hey there delilah som gäller. Laddar för en ny vecka, efterlängtas! Undrar hur det gick för mollie igår. Spännande. Nej, nu måste jag verkligen plugga, har oral på tisdag; ska ha gjort ett kapitel (!) i matten tills morgondagen, ska prata Communist China imorgon också, även gå igenom en commentary på engelskan. Mmm. Hoppas Tina kommer hit och förgyller kvällen.

Nedräkning:
Handbollsgymnasie = Start på ny skolvecka: 17 timmar och 20 minuter.
Damjunior-SM: 6 dagar
Sista skolveckan innan lov: 8 dagar
Patrik: 11 dagar
Höstlov: 12 dagar
Div-3 matcher: 14 dagar
Thailand: 19 dagar.


And I will kiss you soft,
So you know,
It is love,
From the first,
Time I pressed my lips against yours.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mändi.

Ja, det är väl så det är så. bandy players är ju en klass för sig :P på alla sätt och vis! Saknar dig med pänni ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback