Feuilles mortes et la terre sale.

Det är fredag och helg och allt känns bättre.
Jag är en drastisk människa som tycker mycket blir bra snabbt.
I hemlis så bytte jag aldrig matte. Methods är mitt öde. Matte CDE, here I am.
Och imorgon far vi. Känns hyfsat. Håll tummarna.
Jag taggar inför LOV och THAILAND!
mmmm...

Fick oväntat bra på svenskan också (4,8,9,4) så jag ÄR nöjd.
Två matteprov i veckan. Svettigt.

idag: träna, städa, packa, fixa matsäck, dona med musiken, plugga en skvätt.

Et j'ai des doutes de vous. Ou, je ? Juste, svp, essayez de faire un effort.


DMI: "What is a good life for you Hanna?"
HMS: "[thinking].. To earn a shitload of money, and then to do whatever I want to!"

Enough is enough.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback