HA HA HA HA staying alive, staying alive.

OCH YES! Nu är det loooov. Glädjerus igenom kroppen.
Jag överlevde! Nu ska jag hinna med massa saker. Studera bland annat. [vågen]
Idag kommer Tina hit, och vi ska mysa på.
Imorgon kommer min älskade hit.
Och jag ska börja köra bil nu. Det känns helt sjukt. Pappa frågade om jag inte ville köra med honom i Sthlm.. NEJ VA?! Komma där med en XC90 mitt i en fet stad utan stora TOMMA parkeringar.. Mina nerver skulle aldrig palla det.
Och bara 7 dagar kvar till Thailandet också.. Åh.
Jag gillar min vardag!

Notis: Jag lyckades med min historia-uppsats. Allt som krävdes var antalet koffeinpiller och en vilja av stål. Den blev klar  04,37. Sen pluggade jag matte :)

Och nu är det bestämt! Jag och beng-ha tillbringar våran sommar i London..
OTROLIGT!

Det är dumt att fokusera på hur jobbigt livet är.
Fast nu finns det inte så mkt att funta på egentligen.

2 nov

20 dec

10 jul



Och innan lovet börjar på riktigt ska methods-gruppen tenta lite matte. När jag och julia är klara ska vi ta krokarm och skutta ut därifrån.. För att sedan fylla en väska med skolböcker och ta hem över lovet.

Dagens känsla: Reel Big Fish - Come on Eileen

Hi, I am Hanna. But you can call me Fritz.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback