Innan mörkret faller.

Och JA JA JA nu har vi börjar vecka 43, vilket innebär att vi snart har v 44 här och LOV och sedan v 45 och v 46 och THAILAND! fan vad underbart. Efter insatsen i helgen kom vi tvåa i gruppen, men detta räckte dock inte till, utan våran juniorSM-resa är över. Tråkigt. Men inte att gråta över spilld mjölk! (grädde?)

Tack arbrå-juniorer för en mysig kort vistelse i Märsta. Med hotell, fiskar, ica maxi och toa-fönster.

Nu längtar jag efter min älskling så mycket. Så mycket.

Träning 19-2030. Sen dusch -> fika -> history!

Historian känns väl liiiite pressande. Men snart så, essay är så krävande bara.
Två underbara matteprov denna vecka också.
Och så ska engelskan in fredag för min del. Eller så mailar jag den till McIntyre på lovet.
Svenska också. Läsaläsaanalyseraanalysera. Romberg;Orals;GroupDiscussion;Commentary.
Kemi-labb rapport som ska in. Ryskt och fint.
Och så ska jag regissera innan jag åker. Min trupp kommer göra den BÄSTA föreställningen. Jag är mäkta stolt!

Lasse Lindh - Hon är bättre
Så skön
.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sundqvist, jag är ännu en gång väldigt mkt avis på dina många resor ;) pussis!

Postat av: Beatrice

Shit, jag börjar förstå varför jag sluta. Själv har jag två prov och en redovisning i hela november, eventuellt en kemi-labb i kemi A... haha.. Ha det bra och lycka till!! puss

2007-10-25 @ 21:55:33
URL: http://beebiagain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback