I'm not dead naive.

Så ja, jag har väl egentligen varken tid eller lust för att klutta ner något här, men man ska väl vara bra ibland. Helgen spenderades i Hedemora med samtliga seniorer och där spelade vi Olle Strömberg Cup - TACK för underbara dagar! Det krävdes blod, svett och tårar. Men kul var det. Minst sagt.

Vecka = plugga, träna, plugga, träna. Fixa portfolio. Och sen träna lite mer, och så inte glömma att plugga. Och så ska vi ha program-dag imorgon!

Kommande helg spenderas i hufvudstaden, denna gång tillsammans med juniorerna, och vi ska lira sthlm cup. Och jag ska ha hemlisar för mig också. MOAHAHA! Tack rm.

"Handboll är inte en sport för tjejer som är snälla och snygga. Handboll är en sport för tjejer som är elaka och fula!"

Eagle Eye Cherry - Save Tonight
För att ta en som alla känner igen.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Olof

ÄNTLIGEN en låt man känner igen! :D

2007-09-04 @ 23:17:07
Postat av: Hanna hon själv

Hahaha :)

Postat av: Jennie

HAHA! Jag älskar komentaren från tunna!

2007-09-06 @ 11:47:43
URL: http://jenniewallstrom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback