Stockholm cup

Övertrött och motbjudande.
Sumpade smi-finalen med en jävla boll.. Surt sa räven
Tack för en helg tillsammans tjejer! Vad jag gjorde utan er..

Vill även tacka min älskade för allt denna helg. Fredag tillsammans med dig, och allt stöd under cupen.
Tack även till min papi. För att du är.

"By 1960, both sides had invested huge amounts of money in nuclear weapons, both as an attempt to maintain parity with each other's stockpiles, but also because the idea of deterring conflict through "mutually assured destruction" had come to be regarded as vital to the national interest of both. As nuclear weapons became more prolific, both nations sought to position missile systems in ever closer proximity to each other's borders"
HIHL is the shit!

IB känns ganska luddigt just nu.

Nä, fy bövelen.
Over And Out

Kommentarer
Postat av: M - Sundqvist

ni är då ute på mycket trevligheter måste jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback