This poetry is meant to do harm.

Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler - Den platsen heter Boden, dit far jag fan aldrig mer.
Domarjävel.


Nöjd med individuell insats. Jag gav det jag kunde ge. Det är jag nöjd med.

Nu väntar el school efter en välförtjänt sovmorgon. TAGGA!

Denna vecka ser ut som följer:
Måndag - Kolla kemi-exp. med jolia, träna på kvällningen, plugga historia, packa upp.
Tisdag - Hemsöborna burn out, Träna
Onsdag - Handbollsgymn. Plugga!
Torsdag - Danslektion, "UN-strengths"-redovisning med mollan och sofia. Träning.
Fredag - Sovmorgon, koooort skoldag, (gym?), packa, åka till älskling, kolla på rulle och mysa mest.
Lördag - Ut på äventyr med familjen Blom, stadsteater osv.
Söndag - Chilla och ta lite adjö. Åka hem.


Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback