If you're going to San Fransisco be sure to wear some flowers in your hair.

Gårdagsnatten spenderades med Schönning på min balkong. Riktigt mys. Fixade ett dagens citat också:

"Dygnen går upp och ner, ibland är man jätteglad och ibland är man jätteledsen.
Aa, typ som en... tunnelbana liksom!"

Idag ska jag ut och köra lite, sen råplugga! Tänkte försöka hinna med en ChSL-labbrapport och lite ChSL & LaA2HL läsning. Sen på kvällningen så ska jag ta med Anna och Lisa till ett av världens mysigaste ställen.

Nu har ju även bo-själv-i-en-trea fasen inletts! Vanor kommer bli: Tvätta, laga mat, vattna blommor, ta in all post, ansvar när det kommer till att hålla någon vettig dygnsrytm. Men inte minst: SOVA I DUBBELSÄNG DEM DAGARNA JAG VILL! woho! Känns dock som om maten inte kommer varieras så vilt, och som att det där med dygnsrytmen kommer gå rakt åt pipsvängen, så att säga. Men jag kommer ju inte bo här längre än till Juni, för då flyttar jag till the United Kingdom över sommaren. Hemkomst i slutet på Augusti!

Tillsdess: Livet känns ibland kuk och antiklimax, för att uttrycka sig rätt. Men jag vill dedikera en tanke åt alla nära och kära som finns vid min sida.
Tillsdess: Livet är en kamp. EN ständig kamp. Vill du vinna måste du slåss för din rätt, slåss för att få skrika THIS IS SPARTA, men främst slåss för att få stå som en segrare i slutet. För det är trots allt det som spelar någon roll i slutändan.
Tillsdess: Gå in i situationen, ta smällen och skaffa dig blåmärken.
Tillsdess: Kick that base!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback