Intern sammanfattning av Tyskland.

Ångest i bussen.

"Ingen vill ha oss."


 

Bowling.

A hor nalle.

Shisha-bar.


 

"MÄNDU!"

Hallelujah ♥

Solig middag i Dresden


 

Vart är H&M??

"Ja, Fula skor hade han iallafall!"

Model-fotografering.
SOVASOVASOVA.

Choklad-fondue.

Lidl.
Konsert.

"Sen ska vi ruckfluga till Schweden!"

Ho-vard


 

irritationsmoment x 3

"Hölludu!"

Regn.

Spendera pengar.

Fotografera.

Evolution of Dance =D

"Men FUCK, vi kan ju inte texten?!"

Germanska vingar.


"Om inte du berättar för mig så ska jag se ut såhär i hela mitt liv!"

Tidiga mornar.



Tack Nadija för att du lät oss bo hos dig.
Tack Mollie och Sofia för en underbar resa.




" . . . all the same time I cannot say I don´t love you."

Jag saknar dig.


Auf Widersehen.

Kommentarer
Postat av: Tunn-is-ien

Bra att du lärt dig stava nu kickan... Ja - min blogg lever och äger - självklart!
Kom ihåg att fixa filmen nu

2008-04-18 @ 10:42:05
Postat av: Nathers

låter som en angenäm resa trots allt :)

Postat av: Bengaaa!

MÄN DU! Tack själv babe för en lovely resa :)

2008-04-19 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback