Spiral staircase going down.

Idag var det skönt att vakna! Första orden var efter vana: "Mollie, är du vaken?"..tills jag slog upp ögonen och insåg att jag var i Bollnäs och inte i Erkner :)

Sen upp och duscha, angenämnt. På med kläder, bland annat den nya jackan jag köpte mig i Berlin. Knatade iväg till skolan, hade mattelektion och åt lite lunch. Hem i ett knyck och på med andra kläder, drog på mig löparskorna och stack ut en runda, kändes bra med tanke på att jag nyss observerade att jag börjar få hull på halsen nu...

Sen iväg och hämta vespan, ska säljas nu, så jag tänkte ta och tvätta den och knäppa ett kort sen och fixa annons. Nu har jag börjat tvätta kläder. Jag känner mig effektiv idag! Men resten av kvällen blir det nog att lalla omkring en del tror jag bestämt. Köra lite bil och äta någon mat.

Umgänge sökes!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback