at the speed of light.

Nej, inget går at the speed of light just nu. Även om jag skulle gilla det. Idag fick jag iaf min lab-raport gjord. Nu är det bara en essay kvar, som ska in på torsdag. Gulligt! Har alltså ingen tid för att lalla imorgon. Blir dock alldeles för dåligt tränat sådanahära veckor. Tänkte försöka hinna med 8 styckna + två matcher. Det duger gott. Idag hade vi "kom-ikapp-dag", som jag och mollie nyttjade till dess fullo. Vi var superbra! Finns ju dock ALLTID mer att göra. Och det är påfrestande. Fast mest påfrestande är nog när man inser hur ineffektiv man har kapacitet att vara! Har ingen som helst lust för skolan nu. Jag vill ha sportlov. Men inte då. Först ska vi ha ett teaterprov, ett kemiprov, en kemilabb som ska in, World Lit 1 ska börjas på, Medea ska göras frågor på, Mor Gifter Sig ska läsas. 3 handbollsmatcher ska spelas, två matteprov stundar, TOK ska göras (som jag förövrigt haataaar) och så får man inte glömma att du kan gott och väl börja på ALLA internal assessment nu om du vill! Och extended essay.
IB-lärare är gulliga :)

Mando Diao - Ochrasy
Mando Diao - God Knows
Mando Diao - Long before Rock n' Roll

Övrigt så åt jag en god skaldjursgryta idag. Mums. Imorgon börjar vi med lysistrate. Sen är det alla-♥. Sen är det fredag med Imaginary date night / KNARKKVÄLL. Sen är det lördag med bortamatch. Sen är det söndag med bortamatch. Hyvens!

"MM, just det, slicka nu!" //Välanvänt citat a la Hanna o Mollie

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback