Du är sodastreamad O'boy.

Med klart inflytande av Liiiisa, aka stygg sylt, aka prinsessan av sylt, så ska jag skriva ner allt spontant som hände idag.

Först vaknade jag - erhm, blev väckt, klockan 11, hushållet tyckte jag skulle upp och hoppa om jag skulle göra något av dagen. Jag gjorde något av dagen, blev bråk (som vanligt) och det hela slutade i ilskeuppror i duschen. Knallade såsmåningom iväg mot Ica, handlade 4 jävla kassar mat och kånkade hem dem. Efter 400 meter smärta så var jag hemma - utan känsel i varken händer eller luftvägar. Aldrig mer! Började sedan med att ladda inför den kommade dagen med BÄSTA just nu: Milko Lättyoughurt med smak av blåbär och extra fibrer. Tröck även i mig två bullar. Vilket var gott. Men gjorde mig trött. Sedan bestämde jag mig för att ta tag i min framtida sommar och sökte 30 jobb till. Varav ett i USA, ett i Alaska, ett i Österiket men resten i London. MM, spännande.

Sen lagade jag krubb, smällde till på en klassiker, pasta och skinksås. Det är ju faktiskt grymt gott. SÅ, jag lagade våran mat, åt min andel, gick och fortsatte söka jobb. Spännande... inte. Är ganska less på att skriva ner någon tråkig opersonlig information om migsjälv, och be dem att "please send an e-mail if you have any further questions : )". Jag är trött på att bifoga mitt rykande färska CV. På att bifoga ett foto och tänka: "hoppas dem tycker jag är snygg". Så nu hoppas jag att jag får ett jobb. Inte ett modell-job, inte ett tequila-shooter jobb. Ett vanligt hederligt jävla jobb. Vad det nu är är idag. Kanske... Medium? bah!

Dagens stjärna: Björn Gustafsson. KÄRLEK!


Sail away with me honey, I put my heart in your hands.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

shit pommes frites alltså, det hela känns så... Strindberg och 'Hemsöborna'. YEAH YEAH WÖÖ-Ö!

Postat av: h.

Haha, du är lite konstig, och allt för konstnärlig för mig ibland lisa. Men jag gillar dig ändå !:D

2008-02-26 @ 23:06:47
Postat av: Prinsessan av Sylt

nej, jag är bara dålig på att uttrycka mig :b

2008-02-26 @ 23:12:53
URL: http://styggsylt.blogg.se
Postat av: h.

haha, fast jag har funderat och insett din mening.. hemsöborna var ju ungefär: Nej, inget kommer någonsin hända, detta verk är betydelselöst, men ändå blir det en klassiker och du MÅSTE läsa skiten. Det stämmer ju överens med min blogg! :D

2008-02-26 @ 23:25:11
Postat av: Prinsessan av Sylt

du är en sån typisk IB-elev. :b jag menade att inlägget kändes som Hemsöborna för det var väldigt 'då-hände-det-sen-hände-det-då-blev-Karlsson-sur-gumman-fes' etc. jag sa dock aldrig dåligt. jag skulle inte läsa om jag tyckte det var dåligt. inte på fritiden. :b

2008-02-28 @ 10:22:18
URL: http://styggsylt.blogg.se
Postat av: h.

hahaha :) lite sött av dig syltis.

2008-02-28 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback