People think I'm insane because I am frowning all the time.

Ib tär på mina krafter, och det, kombinerat med förkylningen, får mig att bli slö. Jag gör typ ingenting. Jo, kollar på film, äter semlor och sover. Kallas det för vardag?.. tveksamt. Ljusglimtar: Emil, älskade vänner, träning, socker (för mycket, uscha) och sist men inte minst te. Insåg också idag att vi måste skjuta upp premiären av vår Lysistrate-produktion, för jag är i favorit-Göteborg och trollar boll då, och det är prio, så krocken får möbleras om och bli av och förnöja. Inte har jag något/någon att vara misantrop gentemot heller. För jag är själv så sjuk för tillfället, så det blir liksom svårt att se något negativt när JAG är försjälningen av negativitet. Idag har jag tofflat med anna och syster julia. Mysgos. Mindre mysgos är att jag har två jävla lab-raports som flåsar mig i nacken... Men det fixar jag. Inom sin tid. Mahahaha.

Black Sabbath - Paranoid

Dagens nostalgi:




Iuvenis et magnificus miles sum fidem mihi habens vitam persequor.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

Postat av: Prinsessan av Sylt

två? jag har fem!

2008-02-19 @ 12:03:42
URL: http://styggsylt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback