Som den misantrop jag är..

Jag har dragit på mig en riktig emo-förkylning. Jag HATAR förkylningar. Delvis för att det aldrig går över (kan vara för att jag tränar trots snuvan) och delvis för att man blir så trött och seg. Man får dock lite smått hes-sexig röst. Det är positivt. Mindre sexigt är de ton med snor som cirkulerar. Dåligt är också att man måste lägga ut massa pengar på skit som nässpray, hostmedicin och annat jox.. Glöm. Så slutsatsen blir: Förkylning är långt ifrån bra. Det är faktiskt riktigt jävla dåligt.

Jag fortsätter vara seeeg ikväll med viol-te, Carla Bruni och möjligtvis Harry Potter. Fantastiskt!

Snor, Over and Out


Kommentarer
Postat av: nathers

Hurra för förkylningar, har själv en just nu. Men jag har varit sjuk sedan 2 veckor innan jullovet. Så det blir en smärtsam hälsokontroll för min del nästa vecka eller eventuellt den här veckan >_

Postat av: h.

Haha, bara för att du festar när du är sjuk käre vän! Själv tränar jag. Så det kommer säkerligen hålla i sig ett tag här med! ;D

2008-02-03 @ 21:20:21
URL: http://hannasundqvist.blogg.se
Postat av: nathers

usch, jobbigt ändå. hoppas du piggnar till snabbt i alla fall, och ja - jag har festat nu non-stop hela helgen, och jag är fortfarande full, ska däcka nu liksom, skönt. och hostan är jobbigast!

2008-02-04 @ 19:07:55
URL: http://sixpounder.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback