All we are, all we are, we are, we are all, all we need.

Igår klämde jag ur mig att jag skulle bli en seriös IBelev. Men jag vet om detta var den bästa starten? Jag pallar inte. Jag tycker sängen är myyycket skönare än en småkall, något illaluktande kemi-sal. Så ja, jag stannar hemma helt enkelt. Ska skriva i min portfolio. För det måste göras. Och i helgen måste jag studera mera, parta mindre. Nej, Miss Li gör mig sällskap denna morgon, tillsammans med OJ och lite rooibos-te, samt Césaria Évora. Saknar pallevante, tina och anna och lisa. Heeeela tiden.

12e februari drar vi till Vemdalen, Olle, Ola och jag och co. Helhyvens!
7e juli sticker Mollie och jag till London. Äntligen!

Tänkte försöka få jobb 10 jun-6 jul, 3aug-20 aug. Hoppas!

Och snart är det gbg, mockexams, festa, träna, matcha, handla, bryta ihop, resa sig igen, få ångest, känna sig bra, ångra, vara nöjd, lyckas, lyssna, presentera, räkna, skriva, leva.

Idag poppar jag: I'm glad I'm not a proud American.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback